Photobucket

Prietenie

Photobucket Photobucket

sâmbătă, 13 martie 2010

Iubire sau obsesie?

Toti putem spune ca am iubit cel putin o data in viata asta dar la mai usor sau mai greu am trecut peste acea dragoste si am descoperit alta…deci cum ne dam noi seama daca adevarata dragoste este cea alaturi de care am hotarat sa stam restul vietii??>>…eu cred ca poti iubi mai multe persoane deodata si deasemenea la fel poti sa nu iubesti pe nimeni…eu de ex pot spune ca am avut parte pana acum de doua feluri de iubiri…cea cand eram copil si orice mic pupic din partea baiatului pe care il placi te facea sa rosesti…a doua care pana in ziua de azi inca ma framanta este cea din adolescenta..cea “prima iubire”,primul sarut care iti da flututrasi in burta,prima atingere..primele vise in doi..iubirea mea pentru el era asa de mare incat as fi facut orice pentru el..mai plina de viata decat in bratele lui nu m-am simtit vreodata..chiar daca ne-am despartit eu il tanjeam inca...
...acum pot folosi cuvantul obsesie pentru ca asta simteam eu intradevar pentru el..deja devenisem un obiect de care el putea sa se foloseasca ca sa-si satisfaca nevoile..un sfat fetelor:cand ajungeti un obiect pentru persoana iubita mai ganditi-va daca ceea ce simti este dragoste sau pur si simplu dependenta,obsesie..adevarata iubire este cea dintre doua persoane care fac sacrificii si prioritatea lor este binele celuilal..nu uitati ca intr-o relatie sunt doi si nu ar trebui ca unu sa faca mai mult decat celalalt ca relatia sa mearga..egalitatea este cuvantul cheie intr-o relatie de durata si plina de iubire..daca persoanele din cuplu ar pune nevoile celuilalt deasupra nevoilor proprii atunci posibil sa puteti avea acea poveste de dragoste ca in basme..Mult noroc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu